آموزش تغییر موبایل ثنا

در این آموزش با چگونگی تغییر شماره تلفن همراه در سامانه ثنا آشنا می‌شوید.

 

در صورتیکه تلفن همراه (موبایل) شما تغییر کرده است، باید شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثنا تغییر بدهید. برای انجام این کار یا باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید و یا اینکه با استفاده از رمز شخصی خود که در هنگام ثبت نام در سامانه ثنا دریافت کرده اید، شخصاً اقدام به تغییر و بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه ثنا کنید. توجه داشته باشید برای تغییر شماره موبایل باید به خط قبلی (برای دریفات رمز موقت) دسترسی داشته باشید.

در این آموزش شما را با چگونگی تغییر شماره تلفن همراه در سامانه ثنا آشنا می کنیم.

 

1- برای شروع ابتدا برروی یکی از لینک‌های زیر کلیک نمایید:

sana.adliran.ir ویا sana1.adliran.ir

 

2- برروی "تغییر اطلاعات" کلیک کنید.

آموزش تغییر موبایل در سامانه ثنا
 

 

 

3- "کد ملی" و "رمز شخصی" خود را وارد کرده و سپس برروی دکمه‌ی "مرحله بعد" کلیک کنید.

نکته: در صورتیکه با استفاده از مرورگر تلفن همراه خود در حال انجام این کار هستید، حتماً کیبورد گوشی را در حالت انگلیسی قرار بدهید تا اعداد لاتین وارد بشود.

آموزش تغییر موبایل در سامانه ثنا 

 

 

4- اگر رمز موقت فعال دارید آن را وارد کنید. درغیراینصورت سیستم بصورت خودکار رمز موقت جدید برای شما ارسال می کند و باید آن را وارد نمایید.

نکته: در صورتیکه رمز موقت قبلی شما دارای اعتبار است ولی در دسترس نیست، برروی لینک "ارسال مجدد رمز موقت" کلیک کنید تا رمز موقت جدید برای شما ارسال شود.

نکته: رمز موقت رمزی‌ست که بصورت خودکار توسط سیستم با هربار ورود به سامانه برای شما ارسال می شود و دارای تاریخ انقضا می باشد. در صورت انقضای تاریخ اعتبار رمز موقت، این رمز بصورت خودکار با هر بار ورود برای شما ارسال خواهد شد.

آموزش تغییر موبایل در سامانه ثنا 

 

 

5- شبیه به تصویر زیر برروی بخش "تغییر اطلاعات موبایل" کلیک کنید. سپس شماره تلفن همراه جدید خود را در بخش :شماره همراه" وارد کرده و سپس برروی دکمه‌ی "ارسال کد امنیتی برای موبایل" کلیک کنید.

آموزش تغییر موبایل در سامانه ثنا 

 

 

6- پیام "ارسال با موفقیت انجام شد" در بالای صفحه نشان داده می شود.

آموزش تغییر موبایل در سامانه ثنا
 

 

7- "کدفعال سازی ثبت نام قوه قضاییه" برای تلفن همراه جدید شما ارسال می شود. این کد را در بخش "کدامنیتی" وارد کرده و سپس برروی دکمه‌ی "تایید کد امنیتی" کلیک کنید.

آموزش تغییر موبایل در سامانه ثنا 

 

ویرایش اطلاعات با موفقیت انجام شده است. درصورت لزوم برای دریافت چاپ ثنا، با در دست داشتن کارت ملی خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید.